2009. október 22., csütörtök

izgalom

Reggel a gyermekeim már úgy keltek fel,hogy izgatottak voltak.Mikor jön a papa? Mind a ketten ezt kérdezték amikor ébresztettem őket.A Vikó szólt,hogy biztos menjek érte ebéd után el ne felejtsem!Nem is gondoltam volna,hogy ennyire szeretnének felmenni anyuékhoz.A mama is készül már nagyon.Szerintem mindent sikerült bepakolnom nekik.Már tegnap délután elkezdték a pakolást.Nagyon fognak hiányozni nekem. Apa is reggel felhívott,hogy eltudjon köszönni a gyermekeitől,mert reggel nem akarta őket felébreszteni.Persze a nagy készülődés kellős közepén hívott,a Dávid épp fogat mosott,a Vikó meg wc-n volt.Így amikor mind a ketten végeztek felhívtuk közösen az apát.Nagyon izgul ő is,mert fél,hogy nem fogad szót a Vikó a papának és elszalad tőle.Nem győzöm nyugtatni,hogy nem lesz baj.
Pusza mindenkinek

1 megjegyzés:

  1. Hehe.. mint én ha megyek valahová, hetekkel előtte bepakolok...:) puszi...

    VálaszTörlés