2009. október 12., hétfő

VAN MUNKÁM!!!!!!

Megint esik!!!Fújjj.
Nagyon boldog vagyok,tegnap délután hívtak a nyomdából,hogy rám esett a választásuk és mehetek dolgozni,ha még érdekel.Hát persze,hogy érdekel.Ma mennem kell a háziorvosomhoz,holnap meg az üzem orvoshoz.Hétfőn meg irány a munka hely.Nagyon-nagyon örülök,madarat most tényleg tudnék fogni.Úgy fogok dolgozni,hogy 3 nap reggel 6tól-este 6 -ig,aztán 3 nap szabad,és 3 nap meg este 6-tól reggel 6-ig,utána 3 nap szabad és kezdődik elölről.Tegnap már nem mentem el se a bankba,se a vodafonhoz,de ma hazafelé arra kullogok.Még kell valakit vadásznom a manók mellé őszi szünetre,mert hogy okt.23-nov 2-ig őszi szünet lesz,de szerintem a Szandra lesz az áldozat.Úgy is ígértem neki,hogy lejöhet 1-2 hétre hozzánk.Persze csak ha neki is akkor van a szünete.De majd meg lesz oldva.Most megyek ébresztem a gyermekeimet.
Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése