2009. október 12., hétfő

Megint esik


Úgy nem szeretem az esőt,de ma megint tiszteletét teszi nálunk.Ma reggel felkeltem,főztem kv-t,mert Laci még aludt (később ment dolgozni).Elkészítettem a capuccinómat,de alig láttam ki a fejemből,így sikerült mellé szórnom a fele port.ÁÁÁ.Mielött megszólalt a vekker azt álmodtam,hogy zuhanok,olyan rossz érzés volt.Talán azért is voltam egy kicsit nyügike.Nagy nehezen elkészültünk,Laci is felébredt.Dávid ment a suliba én meg levittem a Vikit az oviba,aztán irány haza.Ma nem kellett főznöm,így nyugodtan takaríthattam.Felporszívóztam,felmostam,wc-t takarítottam(nagyon nem szeretem),le vízkőoldóztam a fürdőt és hagytam állni rajta vagy 30 percet.Ma délelött hívott a húgom (Réka).40 percet beszéltem vele,jó neki ő ingyen hív,ezért ő szokott hívni engem,amiért egy kicsit szégyenlem is magam. 2 adag ruhát is mostam és behoztam az erkélyről a virágokat.Még vár rám egy nagy halom vasalni való,de ez most várhat,mert mennem kell a bankba.Van élet biztosításom és találtam egy olcsóbbat ami jobb is,és azt akarom felmondani.Meg beszeretnék menni a Vodafone-hoz ,mert ott van előfizetésem és láttam egy hirdetést amiben azt írták,hogy 790-Ft-ért már 1000 percet beszélhetek ingyen a párommal.Ezután akarok érdeklődni.Majd megírom,hogy mit sikerült intéznem.Sajnos még nem hívtak a nyomdából,a megérzésem,hogy nem is hívnak.

Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése